З а л і щ у к
Сергій Володимирович
майстер виробничого навчання з професії «Слюсар з ремонту колісних автотранспортних засобів, водій автотранспортних засобів (категорії «С»).»
має педагогічне звання «майстер виробничого навчання».
та 13 тарифний розряд
Життєва позиція:
Свої здібності людина може пізнати лише застосувавши їх. (Сенека)
Нагороди:
Грамота Головного управління освіти і науки Київської облдержадміністрації (2008);
Методична проблема:
Формування висококваліфікованого спеціаліста, конкурентноспроможного на сучасному ринку праці в процесі вивчення спеціальних дисциплін та на заняттях з виробничого навчання.
Робота в методичній комісії викладачів спецпредметів та майстрів виробничого навчання автомобільного та зварювального профілю.
Працює в ліцеї з 2006 року
________________________________________________________________________________
Т а р а в с ь к и й
Ігор Костянтинович
майстер виробничого навчання з професії «Слюсар з ремонту колісних автотранспортних засобів, водій автотранспортних засобів (категорії «С»).»
має педагогічне звання «майстер виробничого навчання».
та 16 тарифний розряд
Життєва позиція:
Не так важливо вчити дітей, як створити ситуацію, в якій дитина просто не може не вчитись і робить це із задоволенням. (Карл Роджерс)
Нагороди:
Грамота Головного управління освіти і науки Київської облдержадміністрації (2012р.)
Методична проблема:
Використання новітніх технологій під час проведення уроків виробничого навчання.
Робота в методичній комісії викладачів та майстрів виробничого навчання автомобільного та зварювального профілю.
Працює в ліцеї з 2009 року
________________________________________________________________________________
С о я
Лариса Вікторівна
викладач спецпредметів
має кваліфікаційну категорію "спеціаліст I категорії"
майстер виробничого навчання з професії «Кухар, офіціант»
має педагогічне звання «майстер виробничого навчання»
та 11 тарифний розряд
Життєва позиція:
"Насмілитись бути мудрим"
Методична проблема:
Формувати в здобувачів освіти уміння і навички, необхідні для здійснення професійної діяльності на високому рівні, здатність виявляти гнучкість і автономність під час вирішення професійних проблем.
Працює в ліцеї з 2006 року
________________________________________________________________________________
Д е р у н е ц ь
В'ячеслав Павлович
майстер виробничого навчання з професії «Електрозварник ручного зварювання, слюсар з ремонту колісних автотранспортних засобів»
має педагогічне звання «майстер виробничого навчання».
та 16 тарифний розряд
Життєва позиція:
Всі діти різні і необхідно дати можливість кожному розвиватися з власною швидкістю.(Я. Каменський)
Нагороди:
Грамота Головного управління освіти і науки Київської облдержадміністрації (2008р.)
Методична проблема:
Формування в здобувачів освіти на основі теоретичних знань практичних умінь, прийомів та навичок, а також усвідомлення практичної значимості і важливості трудових процесів, що освоюються під час виконання робіт, типових для обраної професії.
Робота в методичній комісії викладачів спецпредметів та майстрів виробничого навчання автомобільного та зварювального профілю.
Працює в ліцеї з 2005 року
________________________________________________________________________________
Г а в р и л к о
Олександр Вікторович
майстер виробничого навчання з професії «Слюсар з ремонту колісних автотранспортних засобів, водій автотранспортних засобів (категорії «С»)»
має педагогічне звання «майстер виробничого навчання».
та 12 тарифний розряд
Життєва позиція:
Жити так, щоб твоя серцевина була здоровою, чистою. (В.Сухомлинський)
Нагороди:
Грамота Головного управління освіти і науки Київської облдержадміністрації (2008);
Методична проблема:
Забезпечення високого рівня професійної підготовки здобувачів освіти, надання їм міцних базових знань в умовах максимально наближених до сучасного реального виробництва.
Робота в методичній комісії викладачів спецпредметів та майстрів виробничого навчання автомобільного та зварювального профілю.
Працює в ліцеї з 2005 року.
________________________________________________________________________________
З а л і щ у к
Василь Іванович
майстер виробничого навчання з професії «Електрозварник ручного зварювання, слюсар з ремонту колісних автотранспортних засобів»
має педагогічне звання «майстер виробничого навчання» та 11 тарифний розряд.
Життєва позиція:
Кожний коштує стільки, скільки коштує справа, якою він займається. (М. Аврелій)
Методична проблема:
Формування й розвиток в здобувачів освіти фахової майстерності, творчої фантазії, оволодіння знаннями і морально-ціннісним змістом цих знань; створення на заняттях з виробничого навчання умов для максимальної самореалізації здобувачів освіти.
Робота в методичній комісії викладачів спецпредметів та майстрів виробничого навчання автомобільного та зварювального профілю.
Працює в ліцеї з 2017 року
___________________________________________________________________________________
С е р д ю к
Наталія Григорівна
майстер виробничого навчання з професії «Штукатур, маляр будівельний»
має педагогічне звання «майстер виробничого навчання».
та 16 тарифний розряд
Життєва позиція:
Істотне повинно поєднуватись з приємним, але приємне слід черпати тільки в істотному. (Б.Паскаль)
Методична проблема:
Формування в здобувачів освіти високого рівня професійних знань, умінь і навичок через інноваційні підходи до підготовки сучасного майстра опоряджувальних робіт, здатного працювати з новітніми оздоблювальними матеріалами за сучасними технологіями.
Робота в методичній комісії викладачів спецпредметів та майстрів виробничого навчання будівельного профілю.
Працює в ліцеї з 2008 року.
_______________________________________________________________________________________
Ф е д ю р к о
Галина Михайлівна
викладач спецпредметів
має кваліфікаційну категорію "спеціаліст"
майстер виробничого навчання з професії: "Майстер готельного обслуговування"
має педагогічне звання «майстер виробничого навчання».
та 11 тарифний розряд
Життєва позиція:
Освіта – скарб, праця – ключ до нього. (П. Буаста)
Методична проблема:
Впровадження в освітьно-виховний процес елементів дослідницької діяльності, формування в здобувачів освіти вміння логічно мислити, оволодівати сучасними виробничими технологіями.
Працює в ліцеї з 2016р.
____________________________________________________________________________________
М е х е д
Антоніна Олексіївна
майстер виробничого навчання з професії «Штукатур, маляр будівельний»
має педагогічне звання «майстер виробничого навчання I категорії».
та 16 тарифний розряд
Життєва позиція:
Те, що ми знаємо – обмежене, а те, що ми не знаємо - безмежне. (П. Лаплас)
Нагороди:
Грамота управління освіти і науки Київської облдержадміністрації (2004р.);
Почесна грамота Міністерства освіти і науки України (2008р.)
Методична проблема:
Естетичний розвиток здобувачів освіти під час оволодіння навичками роботи з новітніми оздоблювальними матеріалами за сучасними технологіями
Робота в методичній комісії викладачів спецпредметів та майстрів виробничого навчання будівельного профілю.
Працює в ліцеї з 1998 року
_______________________________________________________________________________________
Д и н ь к о
Ігор Володимирович
майстер виробничого навчання з професії «Електрозварник ручного зварювання, слюсар з ремонту колісних автотранспортних засобів»
має педагогічне звання «майстер виробничого навчання».
та 11 тарифний розряд
Життєва позиція:
Мудрість людей вимірюється не їх досвідом, а їх здатністю набувати досвіду. (Бернард Шоу)
Методична проблема:
Формування в здобувачів освіти міцних та усвідомлених професійних знань, умінь і навичок через інноваційні підходи до підготовки кваліфікованого робітника.
Робота в методичній комісії викладачів спецпредметів та майстрів виробничого навчання автомобільного та зварювального профілю.
Працює в ліцеї з 2017р.
_______________________________________________________________________________________
П е т р е н к о
Петро Анатолійович
викладач спецпредметів
має кваліфікаційну категорію "спеціаліст II категорії"
майстер виробничого навчання з професії «Слюсар з ремонту колісних автотранспортних засобів, водій автотранспортних засобів (категорії «С»)»
має педагогічне звання «майстер виробничого навчання».
та 13 тарифний розряд
Життєва позиція:
Те, чого сьогодні навчається одне покоління, стане нормою життя наступного ( Аврам Лінкольн)
Методична проблема:
Інноваційні виробничі технології на заняттях виробничого навчання. Формування та розвиток в здобувачів освіти високопрофесійних умінь та навичок. Проблемно-розвиваючий, частково-пошукові, моделювання виробничих ситуацій.
Працює в ліцеї з 2013 року.
___________________________________________________________________________
К а п ш у к
Олена Анатоліївна
викладач спецпредметів
має кваліфікаційну категорію "спеціаліст"
майстер виробничого навчання: з професії «Кухар, офіціант»
має педагогічне звання «майстер виробничого навчання»
та 11 тарифний розряд
Життєва позиція:
Постійно навчатися новому, знати, уміти, навчати дітей всьому, що їм колись пригодиться в житті та майбутній професії.
Методична проблема:
Формування професійної компетентності здобувачів освіти та розвиток їх творчого професійного, правового і економічного мислення на заняттях з виробничого навчання.
Працює в ліцеї з 2017р.
___________________________________________________________________________
Б о н д а р
Владислав Олександрович
майстер виробничого навчання з професії «Слюсар з ремонту колісних автотранспортних засобів, електрозварник ручного зварювання»
має педагогічне звання «майстер виробничого навчання»
та 13 тарифний розряд
Життєва позиція:
Найкращий спосіб досягти успіху – спробувати ще раз. (Томас Едісон)
Методична проблема:
Забезпечення високого рівня професійної підготовки здобувачів освіти завдяки впровадженню на заняттях виробничого навчання інноваційних виробничих технологій.
Робота в методичній комісії викладачів спецпредметів та майстрів виробничого навчання автомобільного та зварювального профілю.
Працює в ліцеї з 2016 року
___________________________________________________________________________