В нашому ліцеї ви можете отримати такі професії: На базі 9 класів(термін навчання 3 роки) • Слюсар з ремонту колісних транспортних засобів. Водій автотранспортних засобів (категорія «С»). • Слюсар з ремонту колісних транспортних засобів. Електрозварник ручного зварювання. • Штукатур. Маляр. • Кухар. Офіціант. На базі 11 класів • Майстер готельного обслуговування. (1 рік) • Слюсар з ремонту колісних транспортних засобів. Водій автотранспортних засобів (категорія «С»)(1,5 рік)

 

Професія: Майстер готельного обслуговування (термін навчання - 1 pік)

 

  Розвиток виробництва, поява нових типів виробничих підприємств, нових технологій і матеріалів диктує необхідність більш широкої інтеграції видів робіт, появу інтегрованих професій. Так, у сфері послуг виникла нова професія «Майстер готельного обслуговування», яка об’єднала постанови, розпорядження, накази та інші нормативні документи, які стосуються сфери готельного обслуговування; правила користування готелем і надання готельних послуг; правила користування майном і внутрішнього розпорядку в готелях та туристичних комплексах; міжнародні стандарти обслуговування у готелях та туристичних комплексах; порядок реєстрації осіб, які проживають у готелі; перелік послуг та прейскуранти цін на них; чинники, що впливають на асортимент послуг і організацію їх надання; порядок оформлення і форми розрахунків за надані основні та додаткові послуги; діловодство і документознавство; експлуатаційну документацію; основи управління персоналом; основи психології та професійної етики, правила етикету; правила використання та призначення у процесі обслуговування у готелях та туристичних комплексах виробничого інвентарю, інструменту, обладнання, організаційної техніки, засобів зовнішнього та локального зв’язку і комп’ютерної техніки; правила і норми охорони праці, протипожежного захисту, виробничої санітарії.

     

     Основна функція майстра готельного обслуговування – забезпечення чіткого та ввічливого обслуговування відвідувачів готелю. Також в процесі роботи він забезпечує прийом, розміщення та створення комфортних умов перебування і культурне обслуговування клієнтів (гостей) готелів та інших місць розміщення туристичних комплексів. Вживає заходів щодо удосконалення форм моделі гостинності, організації надання основних та додаткових послуг, у тому числі з урахуванням потреб інвалідів. Виконує відповідні підготовчі дії щодо зустрічі, прийому та розміщення гостей, визначає разом з клієнтом умови заселення. Надає інформацію щодо рівня комфорту і сервісу, стандартів обслуговування, асортименту та якості пропонованих послуг у готелі. Приймає замовлення щодо надання додаткових послуг (побутові, харчування, транспортні, екскурсійні тощо, залежно від функціонального призначення та класу готелю) та організовує їх вчасне виконання. Оформлює необхідну документацію встановленого зразка при поселенні та виїзду клієнтів й роботі з багажем. Проводить розрахунки за надані основні та додаткові послуги. Здійснює контроль та веде облік руху номерного фонду готелю. Приймає замовлення на резервування (бронювання) номерів (місць) та узгоджує з клієнтами терміни проживання. Наглядає за своєчасною підготовкою номерів і місць до заселення та їх підтримання в належному санітарному й технічному стані. Забезпечує виконання правил перебування у готелі відповідно до його функціонального призначення і потреб гостей. Забезпечує зберігання власності та цілісності майна у місцях розміщення, бере участь у проведенні інвентаризації, вибіркових перевірках щодо наявності матеріальних цінностей. Складає акти про пошкоджені або знищені клієнтами матеріальні цінності готелю та вживає заходів щодо стягнення збитків у порядку, встановленому чинним законодавством. Вживає заходів щодо усунення конфліктів, які виникають під час обслуговування клієнтів. Збирає та систематизує інформацію про завантаженість готелю та веде облік осіб, що в ньому проживають. Подає в бухгалтерію звіти та документацію встановленого зразка. Веде облік речей, забутих у готелі, організовує їх збереження і повернення. Організовує роботу обслуговуючого персоналу готелю, бере участь у проведенні заходів щодо підвищення їх кваліфікації. Наглядає за безперебійною роботою електромережі, водопроводу, каналізації та в разі виявлення несправностей вживає заходів щодо їх усунення. Використовує в роботі комп’ютерну техніку та програмне забезпечення