Зацікавити, а не дати знання в готовому вигляді – ось основна мета дидактики та теорії виховання. Тому наші педагоги в постійному пошуку шляхів та методів підвищення пізнавального інтересу, а також визначення методів та прийомів формування пізнавального інтересу як ціннісної риси особистості і запоруки успішності учнів.
Впровадження інноваційних педагогічних технологій у щоденну практику – результат творчих пошуків як викладачів, так і майстрів виробничого навчання. Методична служба ліцею намагається забезпечити широке поле для інноваційної діяльності педагогів, щоб вони могли проявити ініціативу, інтелектуальні здібності та організаційні вміння.
Всі інновації, що презентувалися педагогами ліцею, сформувалися безпосередньо в результаті педагогічної практики.
Це, зокрема, роботи директора ліцею Динька В.А.: методичний посібник «Підготовка кваліфікованих робітників з ремонту автотранспортної техніки у ПТНЗ»; «Методичні рекомендації до виконання та оформлення дипломних (практичних) робіт з професії 7231 Слюсар з ремонту автомобілів, 8322 Водій автотранспортних засобів (категорія «С»)»; «Організаційно-педагогічні умови підготовки кваліфікованих робітників з ремонту автотранспортної техніки у ПТНЗ». А також: (дивись список робіт і їх авторів)