Середа, 26.09.2018, 08:03
Вітаю Вас Гість | RSS
Меню сайту
Форма входу

Календар
«  Вересень 2018  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
     12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
Друзі сайту


Професійно-технічна освіта




 







 



 





 


ДПТНЗ "Бориспільський професійний ліцей"  

    

Кабінет та його структура

         Методична робота в ліцеї спрямована на розвиток творчого потенціалу педагога, вироблення інноваційного стилю діяльності , підготовку як викладачів, так і майстрів в/н до впровадження в навчально-виховний процес інноваційних методів та технологій. Відповідно основними напрямами методичної роботи є аналіз попиту викладачів та майстрів виробничого навчання на оволодіння професійними методами і засобами, забезпечення педагогів необхідною інформацією та методичними рекомендаціями, що дозволяють вирішувати типові і інноваційні завдання методичної діяльності.

         Велика увага приділяється вирішенню проблеми надання реальної, дієвої допомоги педагогам у процесі розвитку їхньої майстерності, професійної та предметної компетентності, що є визначальним у наданні якісних освітніх послуг .

         Оскільки якість нині стала головною конкурентною перевагою не тільки у виробництві, а й в освіті, педагогічний колектив ліцею працює над методичною проблемою: «Удосконалення змісту та методики професійної підготовки учнів на основі сучасних педагогічних технологій та інтеграції основ підприємництва в навчально-виробничий процес».

         Роботі над єдиною методичною темою підпорядкована мережа різних форм методичної роботи: педагогічна рада, методична рада, засідання методичних комісій, інструктивно-методичні наради, семінари-практикуми, школа педагога-початківця, наставництво, самоосвіта тощо. Це і визначає структуру методичної роботи в ліцеї.

         Координаційним центром методичної роботи в ліцеї є методичний кабінет. Його робота організована з урахуванням запитів педагогів. В методичному кабінеті проходять засідання педагогічної ради, методичної ради, методичних комісій, атестаційної комісії, семінари-практикуми  та інші колективні заходи, передбачені річними планами та планами проведення методичного тижня та місячника. 

         Методист проводить і індивідуальну методичну роботу. Це: систематичне вивчення та аналіз роботи педагога, надання допомоги педпрацівникам у виборі форм і методів навчання, індивідуальні та групові консультації, допомога педагогам у розробці навчально-програмної документації (на основі типової), надання допомоги в організації самоосвіти, виявлення, вивчення та узагальнення передового педагогічного досвіду тощо.

         У методичному кабінеті зібрано зразки навчальної та навчально-плануючої документації, методичні розробки кращих занять, позакласних заходів, матеріали з узагальнення досвіду навчально-виховної роботи кращих педагогів.

         Підібрано та систематизовано методичні рекомендації щодо ознайомлення з методикою проведення різних видів занять, в тому числі відкритих, системою контролю рівня навчальних досягнень учнів, організацією самостійної роботи учнів, питаннями культури і техніки педагогічного спілкування тощо.

         Для надання адресної допомоги розроблено цілий комплект матеріалів за такими розділами:

  • «Управлінська діяльність»;
  • «Методика організації навчального процесу в сучасних ПТНЗ»;
  • «Майстру виробничого навчання»;
  • «Урок теоретичного навчання у ПТНЗ»;
  • «Створення інноваційного навчального середовища в ПТНЗ»;
  • «Практична педагогіка»;
  • «Виконання та оформлення дипломних (практичних) робіт;
  • «Презентація педагогічного досвіду».

Головна | Вступникам | Матерiально-тех. забезпечення | Педагогічний колектив | Адміністрація | Учнівське самоврядування | Історія | Контакти

 Адреса ліцею:
вул. Ушакова,17, м. Бориспіль,
Київська область, Україна, 08304
(р-н залізничного вокзалу),
тел.: (04595) 7 - 22 - 33; 7 -22 - 09